3 lis 2013

Wycieczka klasy III A (Polanica Zdrój) - pieszy rajd do "Piekiełka"

Dużo więcej dobrych zdjęć poniżej:
Album zdjęć Kasi Sułkowskiej
Album zdjęć Zuzi Grochowskiej
 Album zdjęć Dominiki Cholewińskiej

Chcesz się dowiedzieć więcej o wycieczce (kilka zdań w wykonaniu Dominiki Cholewińskiej), kliknij czytaj więcej poniżej...

Dnia 25.10.2013 r. o godzinie 8:45 spotkaliśmy się wszyscy na peronie dworca miejskiego. Tam przygotowaliśmy się i wsiedliśmy do pociągu, który zawiózł nas do Polanicy.
      Na miejscu ustawiliśmy się i ruszyliśmy na turystyczny szlak. W Polanicy, zobaczyliśmy piękną rzeźbę niedźwiedzia polarnego. Towarzysząca nam mama Weroniki, pani Kozubek, która opowiedziała nam legendę o tym zwierzęciu. Tuż za rzeźbą stoi wielka budowla – to hotel dr Eris. Zrobiliśmy sobie zdjęcia i wyruszyliśmy w dalszą drogę do „Piekiełka”, po drodze śpiewając piosenki. W końcu zobaczyliśmy z daleka wiatę oraz miejsce na ognisko. Od razu podbiegliśmy tam, szykując się do rozpalenia ogniska. Chłopcy pozbierali gałązki, ułożyli je i po chwili już wszyscy smażyli kiełbaski.
        Gdy już byliśmy najedzeni i wypoczęci, poszliśmy w stronę restauracji „ Piekiełko”. Tam usiedliśmy na tarasie i podziwialiśmy piękno przyrody oraz wspaniały wystrój miejsca. W drodze powrotnej fotografowaliśmy krajobraz. W parku zjedliśmy pyszne rurki z kremem. Ruszyliśmy w stronę stacji kolejowej, gdzie pociąg już na nas czekał.
      Gdy wysiedliśmy w Kłodzku na peronie, pożegnaliśmy się i podziękowaliśmy pani Alinie Szewczyk, naszej wychowawczyni oraz pani Magdalenie Kozubek za opiekę. Ta wycieczka była udana i długo pozostanie w naszej pamięci.
Dominika Cholewińska kl IIIa.