10 cze 2015

Wycieczka w Karkonosze

W dniu 02 czerwca 2015 r.  odbyła się wycieczka do Karpacza, w której uczestniczyli uczniowie z naszej szkoły. Jej celem było wejście na najwyższy szczyt Karkonoszy Śnieżkę.
        Gdy dotarliśmy na miejsce udaliśmy się pieszo na Kopę, aby wjechać Koleją Linową na górę. Stamtąd udaliśmy się  pieszo  do górskiego schroniska „Domu Śląskiego”. Tutaj odpoczywaliśmy i nabieraliśmy sił do dalszej wędrówki, żeby zdobyć najwyższy szczyt Karkonoszy – Śnieżkę. Po wyczerpującej „przechadzce” czarnym szlakiem dotarliśmy na Śnieżkę. Podziwialiśmy piękne widoki rozpościerające się zarówno po stronie polskiej jak
i czeskiej.
       Następnie zeszliśmy łagodniejszym szklakiem ze Śnieżki i udaliśmy się w stronę Karpacza Górnego podziwiając po drodze piękne Schroniska tj. Strzecha Akademicka, Samotnia – najstarsze z Schronisk w Polsce.
         Kto był w Karkonoszach, z pewnością zgodzi się z tym, że do najpiękniejszych ich zakątków należy Kocioł Małego Stawu.
       Uczniami opiekowali się: pani Dorota Witowska, pan Rafał Stoklosa oraz pan Mirosław Marek.