14 paź 2011

Jasna Góra wg Pątniczki. Warto przeczytać na BE CREATIVE!

         W pieszej pielgrzymce na Jasną Górę uczestniczyłem kilka razy. Ostatni raz w ubiegłe wakacje. Przeżycia Pątniczki są mi bardzo bliskie; kiedyś też poszukiwałem przeżyć i coś podobnego poczułem podczas swojego pierwszego Apelu Jasnogórskiego w Kaplicy Cudownego Obrazu. Nie spodziewałem się jednak tego, że ktoś tak młody, w gimnazjum, będzie chciał o tym fakcie napisać i podzielić się tym na naszej stronie BE CREATIVE. Choć nie wiem dokładnie, która z dziewczyn jest autorką tego tekstu (z naszej szkoły kilka dziewcząt uczestniczyło w Pieszej Pielgrzymce na Jasną Górę), to mam swój Typ. :). Choć nie to jest najważniejsze, aby teraz szukać autorki! Cieszę się kolejnym tekstem, tym, że Wy - Uczniowie naszej szkoły pokazujecie na co Was stać! 
                 A stać Was na wiele! Dlatego ponawiam 2 apele:
1) piszcie, malujcie, skanujcie i wysyłajcie na maila - komorowskijaroslaw@gmail.com wszystko z czego jesteście dumni, co Wam się udało, czym chcecie się podzielić z innymi,
2) komentujcie swoje prace; dla tych, którzy coś stworzą, ważne jest, aby "przejrzeć się w czyjejś wrażliwości";  być może to właśnie Wasz komentarz, lub Wasze zdanie na jakiś temat będzie dla kogoś miała istotne znaczenie i dzięki temu Waszemu spojrzeniu ktoś będzie miał większą motywację do dalszej twórczości
P.S. Wątek osobisty: jako n-l religii nikogo nie namawiałem, aby pisał coś o pielgrzymce... Tym większa moja radość z tego tekstu.
Jarosław Komorowski
          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz