27 cze 2013

Z najserdeczniejszymi życzeniami dla wszystkich Uczniów klas III

" Przychodzi czas kwiatów,
Przychodzi czas żniw,
Przychodzi czas zbiorów,
Przychodzi czas śniegów...
Przychodzi czas powitań,
czas bycia razem,
Przychodzi jednak czas pożegnań" 

 
(Piosenka: Jacka Stachursky'ego "Boże, dzięki Ci") 
          
           I dlatego, Drodzy Uczniowie Klas III gimnazjum, mamy dla Was prezent, taki na pożegnanie.  Przyjmijcie go od nas i jeszcze raz na chwilę zastanówmy się wspólnie nad ostatnimi latami...

Leopold Staff
Most
Nie wierzyłem
Stając nad brzegiem rzeki,
Która była szeroka i rwista,
Że przejdę ten most,
Spleciony z cienkiej, kruchej trzciny
Powiązanej łykiem.
Szedłem lekko jak motyl
I ciężko jak słoń,
Szedłem pewnie jak tancerz
I chwiejnie jak ślepiec.
Nie wierzyłem, że przejdę ten most,
I gdy stoję już na drugim brzegu,
Nie wierzę, że przeszedłem. 


          I jeszcze ta piosenka - "Imperatyw" Starego Dobrego Małżeństwa... I słowo - dziękujemy... I słowo - do zobaczenia... i - nie zapomnimy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz